Angående uppdatering

Anledningen till att det inte uppdateras är för att jag blev ledsen när jag inte fick några kommentarer även om jag lade ner hela min själ i kapitlet.

Just i dagsläget så mår jag blä, jag försöker vara stark bland människor men i min ensamhet gråter jag.

Min klasskompis och före detta vän (vi var vänner i 6år men mindre nu på senare tid då vi gick helt olika vägar, gick fortfarande i samma klass ... förvirrande, men ah) försvann igår morse och poliser har letat efter henne hela natten fram till 17:30, då hon hittades död.

Ber om ursäkt för uppdateringen just nu, men jag har verkligen ingen lust att skriva och jag hoppas innerligt att ni förstår detta.

Tack.

Jag kommer tillbaka när jag känner att jag orkar, jag kommer länka i 1D gruppen och ni får gärna hålla koll här inne på bloggen också - det kan ta allt från en dag till flera veckor.

Älskar er alla, hoppas ni förstår och att ni inte slutar läsa även om det har gått lite upp och ner med uppdateringen.

Vi ses när jag känner mig redo igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0